tiistai 20. marraskuuta 2012

Chocoholist's Super Week

Aamulla kello oli soimassa tasan 7:00 ja olin salilla juoksumatolla klo 7:30. Hölkkäsin hien pintaan keskivauhdilla 7,8 km/h, matkaa kertyi 6 km ajassa 45 min. Pienet jalkavenymiset sitten päälle ja herat huiviin. Tyhjällä vatsalla siis menin.

Nyt lisää aerobista viikkoon, paino jumii ja pomppii nyt siihen malliin, että jotain on tehtävä. No, viime viikkohan minulla oli aika löysä, joten tällä viikolla kirin ja meinaan pitää superviikon, joka saa sisältää korkeintaan yhden lepopäivän. Turvotusta on, ei ole ruokahommelit viime päivinä menneet niinkuin pitää. Se näkyy myös vaa'alla epämieluisasti. Eli itseäni saan syyttää! Ja tänäänkin olen menossa ulos syömään ystävän kanssa... Muutaman viikon olen ollut vähäisemmillä hiilareilla ja enemmällä proteiinilla enkä ole lipsunut, mutta viime päivinä ote on hieman lipsunut. Argh. Ja minun kroppani on just sellainen, että heti kaikki muutokset pamahtavat kroppaan turvotuksena eikä vatsakaan sitten pelitä kunnolla. Lähestyvä joulu ei helpota asiaa. Kaupat notkuvat kaikkia suklaaherkkuja, ja minähän olen melkoinen suklaaholisti. Mieheni on nyt työmatkalla Keski-Euroopassa, ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, sieltä on tulossa suussasulavia tuliaisia just for the beloved wife! <3 Ou nou.

Tähän väliin kuva tummalla suklaalla kuorrutetusta valkosuklaa-mustikkajuustokakusta, jonka tein isänpäiväksi isälleni ja appiukolle (ja sydänpikkuleivätkin näkyvät kuvassa). Ja tulihan tuota itsekin syötyä. Oli hyvää...



Mutta siis, superviikko. Eilenhän kävin pumppailemassa ja tänään oli aamuaerobisen vuoro. Huomenna on suunnitelmissa yläkroppa salilla. Torstaina joko alakroppa tai pumppi. Loppuviikko on vielä auki, pidänkö sen yhden lepopäivän ja mitä sitten teen minäkin päivänä. Tiistai-iltaisin ohjelmassa on nyt muutaman viikon ajan ollut bodybalance, mutta tänään se jää väliin, koska olen menossa sinne, niin, syömään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...